Zadovoljstvo nam je kada neko drugi piše o našoj kompaniji i našim uspjesima. Ovaj put naši partneri iz Poslovnih novina su napravile odličan pregled poslovnih usluga koje naša kompanija ima u svom portfelju. Kompletan članak pročitajte u nastavku:
Savršeni poslovni suradnici (ne) postoje. Teoretski, reklo bi se da je zagrada kojom je rječca „ne“ zatvorena – višak, ali u praksi i nije baš tako. Savršeni poslovni suradnici nisu uvijek dio stalne postavke uposlenika, ali i ne moraju biti. Nije potrebno čak ni gubiti vrijeme u pokušajima da se tim koji će nam „biti na očima“ formira. Bitno je da postoje.
Outdoor, Indoor, Digitala
Mudri poduzetnici, kada god su u prilici, umjesto stalno uposlenih, biraju vanjske suradnike, profesionalce koji „znaju znanje i posao“. Lakše je, u finalu jeftinije i mogu biti apsolutno sigurni da će posao koji su zamislili biti urađen po najvišim standardima struke. Jer, upravo zbog toga su takvi timovi i formirani.
Bez previše pitanja, bez gubljenja vremena sa obje strane, prave sjajne rezultate.
Kompanija Orbis Project Sarajevo jedna je od onih na čija vrata nerijetko kucaju poduzetnici u potrazi za različitim vrstama usluga koje su im neophodne, ali zbog kojih, iz najrazličitijih razloga (najčešće je razlog da im te usluge trebaju povremeno), ne žele formirati timove unutar vlastitih kompanija.
U kompaniji je nekoliko sektora, a mi ćemo se fokusirati na Odjel marketinga i promocije. Njihov rad i kreativnost njihovim klijentima donose nove klijente i poslove. Ovaj će odjel poslovnjacima ponuditi najrazličitije komunikacijske kanale za poruke koje oni žele prenijeti krajnjim korisnicima.
Na njegovom je čelu Damira Berbić. Mlada, ambiciozna i nadasve sposobna, osoba je koja je „prva adresa“ ukoliko trebate usluge marketinga.
Odjel je prvenstveno fokusiran na promotivne i marketinške usluge koje pružamo našim klijentima. Ovaj sektor u kompaniji postoji od samog osnivanja, a u posljednje četiri godine zadovoljstvo mi je biti na njegovom čelu. Zajedno sa našim partnerima konstantno pratimo trendove iz naše poslovne oblasti i, u skladu sa tim, radimo na uvođenju novih usluga za naše klijente. Rezultati su odlični i sa ponosom mogu reći da bilježimo konstantan i siguran rast, kaže Berbić, dodajući kako koriste najrazličitije metode Outdoor, Indoor i digitalnog marketinga kako bi svaki brend približili ciljanim kupcima.
Od BiH do Hrvatske
Kompanija Orbis Project omogućava klijentima marketinško oglašavanje putem led displaya, wallscapea, megaboarda, billboarda i city light opcija, a za svoje klijente mogu brendirati i vozila javnog gradskog prijevoza. Vrijedno je znati da suradnjom sa ovom kompanijom, bez angažiranja trećih pravnih ili fizičkih lica svoje proizvode marketinški možete komunicirati, ne samo u našoj zemlji, već i u Hrvatskoj, gdje također posluju.
Usluge koje ovaj odjel nudi ne završavaju se na oglašavanju. Kada sklopite posao, realizirate Outdoor kampanju i dogovorite eventualno medijsko oglašavanje, ova sjajna ekipa će vam u čas posla organizirati team building iz snova kojim ćete obilježiti bilo poslovni uspjeh, bilo neki za kompaniju važan datum.
U kompanijama koje teže konstantnom pozitivnom razvoju, team building igra dosta značajnu ulogu. Ova aktivnost, koja prvenstveno podržava razvoj timskih kompetencija, u velikoj mjeri menadžerima i vlasnicima kompanija pomaže da razviju optimalan stil vodstva i upravljanja, ali i da izgrade povjerenje i uspostave jasne komunikacijske kanale u svom poslovnom okruženju. S druge, strane team building članovima tima, odnosno uposlenicima, pomaže u jačanju timskog duha, stvaranju pozitivnog okruženja, razmišljanju van okvira i, što je najvažnije, motivaciji, kaže naša sugovornica i dodaje:
Team building, event management i PR
Naši klijenti su ove činjenice svakako prepoznali i jedan tako važan korporativni zadatak sve češće prepuštaju upravo nama. Naša uhodana ekipa se potrudi da pronađe idealnu lokaciju, rezerviše smještaj i isposluje najbolji omjer uloženog i dobivenog kada je smještaj u pitanju. Zatim naš tim osmišljava interaktivne aktivnosti, izlete, posjete i radionice te pripremi sve što je neophodno kako bi se svi učesnici osjećali ugodno i ispunjeno. Sve radimo u saradnji sa vlasnicima kompanija. Što se tiče veličine grupa za koje možemo organizirati team building, imali smo timove koji su brojali više od 40 članova i sve je prošlo savršeno, ponosno kaže.
Povezivanje izvan radnog prostora donosi brojne benefite, kako uposlenicima, tako i vlasnicima biznisa, pa u skladu s tim u Orbis-Projectu možete dobiti i organizaciju poslovnog eventa. Posao klijenta je da dostavi brief i ovoj sjajnoj ekipi prepusti sve. Klijent se na eventu treba samo pojaviti i pozabaviti svojim gostima. I da, biti ponosan na izbor suradnika.
Za svoje klijente Orbis Project organizira i sve vrste konferencija i različitih evenata, na sebe su sposobni preuzeti predstavljanje klijenta na različitim sajmovima te ovisno o potrebama klijenta angažirati promoterke koje će posao uraditi na najvišem mogućem nivou. Rado će se sa štandovima (i vizualima štandova) pobrinuti za najrazličitije lepeze malih i velikih promocija.
Odjel, pod Damirinom dirigentskom palicom, brine i o brojnim drugim sitnim i krupnim elementima koje podrazumijevaju dobar marketing. Kreiraju, dizajniraju i izrađuju najrazličitije oblike marketinških materijala – od najobičnijih flajera, plakata i brošura, preko standardnih predmeta za svakodnevnu upotrebu koje povećavaju vidljivost klijenta/proizvoda (upaljači, olovke, podmetači) pa sve do brendiranih unikatnih i vrlo posebnih poklona.
U našoj ponudi je i PR consulting, kaže Damira Berbić i dodaje:
Bez obzira da li se radi o klasičnom korporativnom PR tekstu ili kriznom komuniciranju, naš tim u saradnji sa partnerima i ekspertima iz ove oblasti će napraviti odličan posao. Priprema različitih marketinških strategija, u zavisnosti od ulaznih podataka i ciljeva naših klijenata, također je jedna od usluga naše kompanije. Pri izradi marketinških strategija koristimo se SWOT analizom kojom identificiramo idealnu poslovnu strategiju kojom će se na najbolji način iskoristiti korporativne snage i minimalizirati slabosti te kapitalizirati prilike i minimalizirati prijetnje.
Izvorni članak na portalu naših partnera pogledajte na ovom LINKU!