Orbis Project ponovo u Doboju: Sjajna BTL Promocija Haloo telekomunikacijskog partnera

U srijedu 16. jula uspješno je realizovala BTL (Below The Line) promociju u Doboju, u saradnji sa svojim partnerom, telekomunikacijskim operaterom Haloo. Promotivna aktivacija održana je na atraktivnoj lokaciji u centru grada, a cilj je bio direktna komunikacija s korisnicima i predstavljanje najnovijih Haloo usluga i paketa.

Promotivni tim Orbis Projecta angažovao se na informisanju građana o Haloo ponudama, uz dijeljenje promotivnih materijala, poklon paketa i ekskluzivnih pogodnosti za nove korisnike. Građani su imali priliku dobiti odgovore na sva pitanja vezana za tarife, prenos broja i usluge podrške.

I ovoga puta smo napravili odličan posao u realizaciji promotivnog događaja, pružajući našem partneru potpunu podršku u terenskoj promociji i direktnoj interakciji s korisnicima. Haloo, poznat po jednostavnim i pristupačnim rješenjima u svijetu telekomunikacija, ovim putem još jednom je približio svoje usluge korisnicima na terenu.

BTL promocije, kao oblik neposrednog marketinga, pokazale su se izuzetno efikasnim načinom za jačanje brenda i stvaranje bližeg odnosa s korisnicima, a Orbis Project i Haloo planiraju slične aktivnosti i u drugim gradovima širom Bosne i Hercegovine.

Podijeli ovu novost